27 februari 2011

helgen..

Den här helgen har gått alldeles för snabbt! Men det har varit en bra och supermysig helg med kidsen som varit här. Har gått på stan, vi har bakat, kollat film och spelat en massa nintendo wii! :) Tror kidsen hade det ganska så bra dom också! :)

Idag gick jag jobba, 9.45-14. Inte direkt långt pass men jag var ju iaf tvungen att gå upp och fixa mig och ta mig till jobbet. Var så sjukt trött imorse. Allting snurrade så trött jag var. Men jag klarade av dagen hur bra som helst!

När jag kom hem åkte jag, mamma och brosan och handlade. Åkte även förbi netonnet, jag köpte mig en extern hårddisk! Fick ju en i julklapp men lämnade tillbaka den för att det inte var något bra märke! Så nu orkade jag inte vänta längre. Och det var ju egentligen en julklapp från brorsan. Men jag är snäll, han behöver bara betala halva den! :) Vi delar!

uuh, får ingen sovmorgon imorrn iaf! Måste gå upp senaste kl 10. Okej, det är väl inte så jättetidigt. Men jag vet seriöst inte hur längesen det var jag bara fick sova utan att passa en tid? Ungarna var här i helgen så då blev man ju väckt av dom liksom. Men anledningen till att jag måste gå upp tidigt är för att på tisdag ska jag befinna mig på jobbet 5.30, klockan ringer 04.15!!!! Det är dags för inventering igen! Säga vad man vill men det är inte okej att behöva ställa alarmet så tidigt, sent?! Det är fan knappt morgon då ju :(

Inga kommentarer: