7 februari 2011

HAPPY_GIRL_89

Jag är så förbannat jäkla glad och stolt över mig själv! Fick ett telefonsamtal i förmiddags som jag otåligt gått och väntat på i över två veckor. Idag ringde dom äntligen och berättade att jag fått jobbet på City Gross!!! Ska dit på fredag och får mer info och skriva på papper. Tjänsten är på 25 timmar i veckan, 60% tillsvidare.

Pratade med min chef om det idag också. Jag blev glad, för det verkade som om hon ville ha kvar mig. Men att hon förmodligen inte kunde erbjuda mer än vad jag har just nu, mera fasta tider. Får veta mer om det senare i veckan men tror det ser mörkt ut. Det enda tråkiga är att jag kommer sakna alla på Ettan. Men vi kommer fortsätta ha kontakt och jag kommer även få nya härliga jobbarkompisar!

Nu måste jag slänga mig i sängen. Detta har varit en dag där tusen tankar snurrat i huvudet men en jäkligt bra dag! Imorgon jobbar jag 7.45-14 så dags att sova om jag ska orka upp 5.30! God natt! :)

Inga kommentarer: