6 februari 2011

What´s wrong with me!

Det är ju någonting som inte står rätt till i min kropp just nu. För det första har jag mens och allt vad det innebär och en fin urinvägsinfektion på det, yaahooo! Men jag tror fasiken inte det är bra att äta antibiotika samtidigt som man har mens, i alla fall om man heter Catrin Nilsson.
Ena sekunden känner jag mig sjukt deppig, ful, tjock och äcklig. Visst, det hör mensen till men denna gång är det värre en det brukar. Fast sekunderna efteråt går det värsta lyckoruset genom min kropp och jag bara känner att hela livet är totalt jävla underbart! Som min kära vän Ulrika sa "du har börjat punda" haha ja, man kan ju nästan tro det! Men jag tar vara på när dom där lyckorusen kommer på besök ;)

Just nu är jag nog bara i en stor berg och dalbana som man inte ser slutet på. Jag vill så himla mycket men jag står bara och stampar på ett och samma ställe hela tiden. Samtidigt är jag glad för att jag har lite is i magen och inte bara kör på. Jag har mina motgångar just nu, men jag vet att när jag väl kommer dit jag vill, då kommer jag vara glad över att jag väntat, även om det kan kännas tufft just nu. Innerst inne vet jag nog att jag gör rätt för mig.

Inga kommentarer: