2 mars 2011

Minisemester

Det händer inte mycket i mitt liv just nu förutom att jag jobbar. Känns inte som om jag hinner med så mycket annat faktiskt! Men kom på en jättebra idé igår som gjorde mig jätteglad!

Jag hade först tänkt sluta på Ica Ettan den 25:e Mars. Men kommer sluta den 22:a Mars istället. Då har jag några dagars ledigt eftersom jag inte börjar på City Gross förrens den 30:e Mars. Så den den 23:e Mars åker jag ner till min kära pappa ett par dagar. Kanske med sällskap av kära syster,kanske inte.. hon hade förmodligen danstävling just den helgen tyvärr. Men bara jag får träffa min pappa som jag inte träffat sen i September så blir jag superglad :) Kändes som om det var alldeles för länge att vänta enda till sommaren, det går ju inte för sig :)

Nu sitter jag invirvlad i mitt täcket och väntar på att Big Brother ska börja. Är fortfarande löjligt mätt efter Lasangen till kvällsmat. Hade beslutsångest vad vi skulle äta så sa att jag kan göra lasange. Gud vad jag ångrade mig när jag började. Var alldeles för trött för det och det kändes som allt gick åt helvete. Men måste säga att den blev riktigt god i alla fall :)

Ledig imorgon. Ingenting planerat, SKÖNT! Kanske hundvakt men inte alls säkert, inte hört något än. Men ska bara sova halva dagen och ladda upp för ett hel jobbhelg. Börjar inte förrens kl 16 på fredagen heller så ja, så synd är det väl inte om mig ;)

Inga kommentarer: