2 januari 2011

Jul & Nyår!

Nu är snart Nyårshelgen över också! För mig har jul och nyårshelgen verkligen inte varit speciella. Julaftonen var mysig med mina två mostrar, kusin, mamma och bror. Jag var lite småhängig för jag var påväg att bli sjuk. Men i stort så var den bra och mysig. Och nöjd blev jag över julklapparna! :)

Dagen efter julafton vaknar jag upp och är nästan mer död än levande. Jag sov från 01 på natten till 17 på dagen. Och ändå orkade jag knappt hålla mig vaken. Var vaken till kl 23, sen stupsov jag igen. Usch! Och förkylningen har inte lämnat mig än. Jag är fortfarande snorig och täppt, det vill aldrig släppa!!!

Nyårhelgen nu då. Jo jag har jobbat sen i torsdags. Nu har jag inget mer arbetspass förrens till helgen som kommer men det lär väl ändras. Så ja, min nyårshelg har bestått av jobb. På nyårsafton jobbade jag till kl 19. Jag kom hem och åt god mat med familjen och moster. Lugnt och skönt! Var en tuff dag på jobbet. Sen vid tolvslaget skålade vi alla i vatten och någon timme senare sov vi alla gott! haha. Låter kanske inte som det roligaste nyåret. Men vi åt god mat och hade det riktit skönt! Spelar ingen roll vad man gör, det blir ett nytt år i alla fall. Så jag klagar inte! Slapp ju bakfyllan som halva sverige hade ;)

God fortsättnig på er! Och jag hoppas att detta året blir mycket bättre än det förra!
Detta ska bli mitt år, nu jäklar!

Inga kommentarer: