29 december 2010

Helvetes Jävla Skitprogram!

Det börjar bra, eller inte! Jag blir så irriterad.

Halv fyra inatt låg jag under sängen och försökte få katten att sluta bita på sladdarna. Hon var verkligen skitdryg inatt, brydde sig inte alls om mig. Så jag har bara sovit knappt fem timmar och känner mig jättetrött!

Jag ska jobba 12-19 idag. Första passet efter att ha varit förkyld i en vecka. Är fortfarande förkyld och täppt i näsan så jag inte kan andas och nässpray hjälper inte! Har sminkat mig för första gången sen julafton och fyfan, jag vill bara tvätta bort skiten. Det har varit så skönt utan smink. Men ska väl försöka se lite okej ut på jobbet.

Apropå jobb. Jag har försökt söka ett jobb men min dator är så jävla mycket emot mig så jag blir tokig! Jävla helevets skit Wordprogram som bara fuckar upp sig heeeela tiden. Jag kan inte göra någonting. Så jag får be mamma göra det på hennes jobb åt mig men hon har ju inte tid hela tiden. Tänkte jag skulle få iväg mitt CV innan jag drar och jobbar. Men då skulle det vara snällt om programmet ville samarbeta med mig!!!

Inga kommentarer: