17 januari 2011

Drömmar!

Det är stört hur man kan drömma sådana konstiga drömmar ibland. Man säger att det är ens undermedvetna osv. Personer du har träffat några dagar innan osv.

Min dröm inatt. För det första drömde jag om några bloggare, kommer inte riktigt ihåg den drömmen men om bloggare var den i alla fall. Sen drömde jag att jag hade sex med Mattias i E.M.D, ursäkta? Vart fan kommer han in i bilden vill jag fråga? Lyssna inte på deras musik eller har inte tänkt på honom senaste tiden, hah! Jag kom nu på i skrivandets stund, jag såg i någon skvallerblaska på jobbet förra veckan, stod det att han och hans tjej fått barn, kanske därifrån?! Och att det just handlade om sex var kanske för att jag rensa min låda igår och hittade massa kondomer?! jadu, kan fortsätta fundera på det.

Btw, idag fick jag veta en jätterolig sak! Känner mig faktiskt ganska så bra!
Vill inte berätta för mycket, ni får veta mer sen! ;)

Inga kommentarer: