11 januari 2011

110111

Och så var det det här med ångest! Varför ska det ens finnas?! Varför ska man känna ångest?! Det är ju bara något negativt.

Min chef ringde mig imorse och frågade om jag kunde jobba några timmar på eftermiddagen. Självklart! Duschar och kroppen börjar vakna till liv. Och magen börjar kännas konstig. Slutade med att jag fått sprungit till toan fyra gånger på en timma. Och att jag mår illa som fan! Jag vet att jag kan få problem med magen utan att det är någon form av magsjuka. Och jag hoppas det är så nu också, att det inte är magsjuka och går över. Men kändes lite väl riskabelt att sitta i kassan när man från ingenstans måste springa på toa inom två sekunder. Och det är utav detta jag är fetaste ångesten! Jag sviker jobbet och undrar hur min chef tänker.

Nu ska jag lägga mig och dra täcket över huvudet en stund och hoppas på att i alla fall illamåendet kan lägga sig. Vill knappt röra mig när jag mår så illa. Om illamåendet försvinner ska jag försöka ta mig an att rensa mina nattduksbordslådor och skrivbordslådan, helt proppfullt med grejer. Men vi får se om jag kryar på mig först!

Inga kommentarer: