12 januari 2011

Ny människa!

Jag känner mig som en ny människa idag! Jag har skrubbat, rakat och smörjt in min. Klippt tånalgarna, lagt en choklad ansiktsmask som var supermysig. Och även badat med en badkula som gjorde min hy så himla mysig! Tagit ett fotbad har jag också gjort! Det var hur skönt som helst allting! Dock måste jag nog försöka ta ett fotbad en gång i veckan för att få mina äckliga fötter fina igen. Eller kanske man skulle kosta på sig att gå på fotvård?! Fast jag är så kittlig under fötterna så vet inte om jag skulle klara det!

Nu har sitter jag och har beslutsångest. Jag vet inte vad jag ska ha för färg på mina naglar. Jobbigt läge va?! Har inte så överdrivet många färger. Rosa, Turkos, Svart, Rött. Har typ fyra nyanser av rosa. Hm, svart är ganska så uteslutet även om det är snyggt. Jag får fundera en stund till och måla ett lager med underlack först!

2 kommentarer:

Macke sa...

alltså, choklad ansiktsmask? hoppas du åt upp den efteråt :P

Cattis sa...

haha jag vågade inte smaka på den ;) men den luktade supergott! :D