4 januari 2011

Telefoner hit och dit!

Jag blir lite galen. Om jag har förstått rätt och inte fått allting helt om bakfoten så har jag rätt till en ny telefon 27 Januari om jag förlänger/förnyar mitt abonnemang. Jag längtar ihjäl mig. Jag hoppas jag har förstått det rätt för annars får jag vänta tills 27 Juli, inte lika roligt! Men ska ner och prata med dom när jag är ledig nästa gång.

Men jag är så förvirrad. Har ingen aning om vad jag ska köpa för telefon?!? Har alltid hatat touchtelefoner men och andra sidan har jag alltid legat eftet när det gäller sånt där. Men nu har jag börjat gilla det och är starkt sugen på en sådan. Men det finns ju en miljard olika variater och färger. Det bästa vore om jag kunde få prova på lite olika telefoner, så ni vänner som har värsta high tech telefoner kan ju höra av sig, haha!

Nej nu ska jag sluta svamla och lägga mig och kolla på Criminal minds, måste snart köpa säsong 4, sista säsongen. I alla fall som har släppts :( Tur att jag sen har Grey´s Anatomy och One tree hill att titta på. Det går ingen nöd på mig!

Imorgon är det jobb 11-18. Sen vara hundvakt åt Wilma en liten stund. Har faktiskt saknat henne. Får gosa en massa imorrn. Sen äta tacos, varit så sjukt sugen på det!

Inga kommentarer: