6 januari 2011

Världens minsta flicka!

Såg en domkumentär om Världens minsta flicka ikväll. Och alltså hon var så hiiimla söt! Hon var 2 år men lika stor som en nyfödd bebis. Men jag tänkte att F*n vad det finns alla möjliga sjukdomar och det ena efter det andra som man kan få.

Idag har jag varit ledig. Mamma, jag och brorsan åkte ut till Erikslund och tittade lite. Mamma köpte två lampor till köket, vart skitsnyggt när dom kom upp. Sen gick vi in på Chilli. Förut när jag var där vart jag så besviken för jag hittade verkligen ingenting roligt men nu, raka motsatsen. Såg så himla mycket fint. Jag ville ha massor med saker! Inte just nu men till min blivande lägenhet någongång inom en snar framtid typ!

Fick veta att min mosters man har blivit ordförande i Mimers styrelse. Inte för jag vet om han kan göra så mycket men han kanske kan lägga ett gott ord för mig sen när jag väl ska flytta. ;) Men först kommer man ju till den tuffaste biten, att lösa den ekonomiska biten. Jag skulle nog ha råd att flytta nu men jag känner att jag vill ha det mer säkert än vad jag har nu.

Nu ska jag kolla på Criminal Minds igen, ovanligt va? Åkte och köpte sista säsongen idag också. Sen får jag börja kolla på One tree hill och Grey´s Anatomy som jag fick i julklapp!

Inga kommentarer: