16 januari 2011

Misslyckande!

Denna dag har jag inte fungerat alls! Tror jag lämnade kvar min hjärna på kudden när jag gick upp idag!

Först tog jag det bara lugnt, tog en vända till apoteket osv. När jag kom hem började jag laga fläskpannakaka. Efter 27 minuter som den brukar stå i ugnen var den lika blek som, jag vet inte?! Blek var det iaf. Då såg jag att jag hade satt på alldeles för låg värme. Men nu är den klar, den ser bra ut och jag hoppas bara den smakar bra! Efter det slängde jag ihop lite chokladbollar, det är så jäkla underskattar. Sjukt gott! Och först var det inte heller nå bra, trodde jag hade råkat haft i för mycket havregryn. Och så var ju min kära mor lagom positiv "ja, det där går nog åt skogen det också" Hallå, positiv! Men dom blev bra tillslut i alla fall :)

Jag har ju köpt en ny telefon också. Vart en Samsung Galaxy! Åh, jag tror jag är nöjd, haha! Jag har inte hunnit använda den så mycket. Ringde och kollade mitt saldo igår och då var det uppe i över 600:-, det hade alltså tickat på över 400 spänn på ett dygn. Så nu vågar jag inte ha den igång förrens mitt nya abonnemang har startat. Så använder nu min gamla. Ringde Tele2 idag och har jag tur så får jag abonnemanget denna vecka!

Nu ska jag försöka få tag på Vanessa och hämta tillbaka mina One tree hill boxar hon har haft i en evighet! Sen ska jag nog städa mina lådor. Har sagt det hela veckan men jag har inte orkat. Men nu orkar jag inte med att det är skitstökigt överallt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefin mobil Cattis / Kram från Daniel :)