17 december 2010

Älskad och Saknad!

Det började som en bra dag men just nu känns allting bara skit!

Jag vill bara ha ett fast jobb fast jag har ganska mycket jobb idag ändå. Jag vill flytta hemifrån fast jag trivs bra hemma. Känner mer att jag skulle vilja kunna ha den möjligheten men med osäker ekonomi är det svårt. Känner en stor saknad inom mig. Jag saknar lite av hur livet var för några år sen, hur lätt allting var. Jag saknar vissa människor. Jag vill bara gråta men det kommer inga tårar.

Just nu sitter jag och plågar mig själv också. Varför ska man alltid göra det när man mår dåligt? Sitter och lyssnar på en låt som spelades på farfars begravning. På ett sätt känns det bra att gråta över det (ja, det kom tårar när jag hörde låten och såg bilderna), det behöver komma ut. Åh, vad jag saknar dig! Första julen utan dig, det kommer kännas tomt! Din begravning var underbart fin & solen lös för dig den dagen! Du är så älskad & saknad! ♥



Inga kommentarer: