18 december 2010

4 månader

Idag mår jag lite bättre. Satt och grät i nästan en timma igår och det behövdes verkligen. Idag är det fyra månader sen du lämnade oss farfar! På julafton ska jag i alla fall förbi kyrkogården och tända ett ljus för dig! ♥

Denna dag har varit hyffsad slapp. Låg och drog mig i sängen och var hundvakt åt Wilma lite medans mamma och Anita var ute och handlade lite julklappar. Sen vart det en liten fika/frukost för mig. Sen jobbade jag mellan 17-20. Hade jag inte jobbat hade jag fortfarande suttit i mjukiskläderna kan jag säga.

Ikväll har jag kollat på Robinson finalen och sen lite Criminal Minds. Det har varit riktigt skönt! Och ska snart återgå till det! Imorgon ska det bakas massor av julgodis :) Knäck, cornflakes crisps och mandlar i choklad. Försöker komma på nåt mer. Någon som har något tips på något gott? Säg till i så fall! :)

Inga kommentarer: