23 december 2010

dan före dopparedan!

Phu, jag är trött nu! Är ju inte fullt frisk och varit igång hela dagen. När jag vaknade tog jag ett bad och skrummade mig och rakade benen och smorde in mig. Åkte till Hälla för att panik köpa en julklapp till Daniel. Passade även på att springa in på Ikea för att köpa en sista julklapp till mamma som hon fick redan idag. (flera tallrikar och skålar) Orkade inte hålla på och slå in dom för det är ömtåligt osv.
Åkte ner på stan och klippte luggen supersnabbt, hämtade mamma och sen handlat mat.

Väl hemma kom Daniel hit och vi bytte julklappar. Han fick två t-shirtar av mig, en slickepott (mest en kul grej men han ägde faktiskt ingen) och sen skrapor som man skrapar bilen med nu på vintern. Han hade bara en och kände mig lite dum att jag inte kan hjälpa till, haha! (smygreklam från mammas jobb, haha)

Ikväll har vi klätt julgranen och jag har spelat bingo lotto på tre lotter helt själv. Orkade inte spela treans bingo men hann i alla fall vinna 100:-. Nu ska jag ta och fixa naglarna innan jag blir för trött. :)

Har fått tejpat fast ett lakan för ingången till vardagsrummet så saga ger fan i granen. Hon är helt galen. Och hon har gett fan i paketen enda tills dom hamna under granen. Vill inte ha julklappspapper i hela lägenheten och massa öppnade paket imorgon ;)

Inga kommentarer: