21 december 2010

Rösten sprang iväg!

Ska försöka skriva detta inlägg med bara en hand för jag har en sovande kisse på den ena armen. Hon har blivit så mysig på sista tiden, gillas! ♥ Hon fick en liten julklapp av familjen igår också. En sån där som man hänger på ett element som dom kan ligga på! Trodde inte alls hon skulle tycka om den, brukar ju ta nåt år innan hon gillar sina saker men den, hon verkar gilla den. Hittade henne där idag när jag kom hem från jobbet! :)

Aporpå jobb. Nu har jag ledig enda fram tills på söndag kl 18 tror jag det var! :) Skööönt! Det behöver jag för jag håller på att bli sjuk. Hade ont i halsen i söndags och igår gick jag hem från jobbet för att jag inte mådde bra. Men idag kämpnade jag på mina tio timmar och jag klarade det. Mådde skit rent ut sagt när jag vaknade imorse. Hade ingen röst heller men den kom sakta men säkert tillbaka.

När jag ändå är inne på jobb. Igår fick jag min första julklapp från ett jobb! hihi, jag blev så glad! Fick två eller ett?! beror på hur man ser det, uppläggningsfat! Föll mig perfekt i smaken! Kan visa bild senare.

Nu ska jag fortsätta gosa med min kisse och sen sooova. Imorgon vill jag vara utvilad och inte sjuk! :)

Inga kommentarer: