16 december 2010

♥ ♥ ♥

Phuuu, sista julklappen kom igår. Det var det där paketet jag väntat på. Fick ett sms igår om att det fanns att hämta, superskönt! Har även slagit in alla mammas paket! Ska fixa en kartong från jobbet som jag kan slå in brorsans paket i sen är alltid helt klart! Eller nej, ska försöka hinna ner på stan en liten stund imorgon och köpa någon till mina två mostrar som är med på julafton! Till den ena vet jag vad jag ska köpa, men inte den andra. hmm.

Vart var jag? Telefonen ringde så vart avbruten.
Tänker på min kära vän Ulrika som fick åka upp till akuten och operera bort blindtarmen. Visste ingenting om det. Hon var dålig i tisdags och när jag pratade med henne idag satt hon hemma i sin soffa nyopererad! ♥

Nu ska jag lägga mig och kolla på ett Criminal Minds avsnitt. Är fast i det. Eller egentligen inte men det är så skönt att ha något att titta på och Morgan (som han heter i serien) är ju skitsnygg ;) Jag är något trött efter denna 9 timmars arbetsdag, jag har varit vaken alldeles för länge!

Jag tänker även på min kära pappa! Du vet att jag älskar dig! Du är bäst! ♥

Familjen Nilsson/Karlsson (och lilla kevin) efter älskade farfars begravning! ♥