22 december 2010

Sjuk!!!!!!!!!!

Så jäkla typiskt mig, att bli sjuk två dagar före julafton. Jag har alltid sådan jäkla tur att pricka in sådana tillfällen! Idag har jag sovit från och till hela dagen. Och just för tillfället känner jag mig helt OK.

Jag och mamma satt och kollade lite på tv ikväll och så berättade hon om en bekant, vars sons grannes hus hade brunnit ner (bor i radhus typ) Och sa hur hemskt det är alldeles vid jul och hur mycket som förstörs. Sen gick vi ut i köket och tänkte "fan vad varmt det är" då såg jag att jag hade glömt stänga av plattan efter att jag kokade tevattnet. Precis när man pratade om det. Tur att jag märkte det! Så nu kommer jag i alla fall inte kunna somna innan plattan är kall!

Imorgon, om jag är piggare vilket jag verkligen hoppas så ska jag försöka pallra mig ner på stan, om man orkar trängas med alla andra idioter?! Och klippa min lugg, om det ens är någon som har tid. Sen måste jag inhandla en sista liten julklapp och har ingen aning om vad jag ska köpa!!! Phu, jag trodde jag var klar med alla?! :(

Nu ska jag ringa Ulrika och snacka lite skit! see ya!

Inga kommentarer: