6 december 2010

Det var inte igår. Dags att skriva nåt kanske?

Nu börjar julen närma sig. Det är så mysigt här hemma med allt julpynt :) Fastän det är kallt och jäkligt ute så blir man lite varm i kroppen av julen. Men såklart får det inte bara vara frid och fröjd. Paniken över julklappar. Jag har nästan inhandlat alla julklappar. Någon klapp kvar till mamsen min bara men det löser sig bara jag kommer iväg och kan inhanda den. Men jag känner mig inte riktigt nöjd med julklapparna även fast det är saker som jag vet att tex mamma och brorsan önskat sig. Nåja, får bara ta det som det är. Ännu mer panik har jag för vad jag själv vill ha. Jag vet seriöst ingenting! Jo, en grej. Ett kakfat. ETT KAKFAT, hallå?! Men ah!

Nu ligger jag i sängen och ska kolla på massa avsnitt på tvplay!

1 kommentar:

Caroline sa...

Om du gillar kakfat, bör du ta en titt på den här sidan som tillverkar flervåningsfat av återvunnet porslin: www.druse.se/kakfat.html