25 november 2010

25 november

Nu var det ett tag sen jag skrev nåt. Har inte haft något att skriva om känns det som. Har ju kunnat berätta om Göteborgsresan men har inte orkat. Men nu kände jag för att skriva lite, dock inte om Göteborg!

Allting rullar på som vanligt. Jobb och jobb. Fast nu känns det som om jag har fått lite mer av ett riktigt liv. Jag har fått vikariat på Ica ettan, varann helg som är mina fasta tider. Och sen är jag säker på att det blir mer utöver det. Har jag redan nämnt detta? jag kommer inte ens ihåg vad jag skriver och orkar inte titta innan.
En sak jag inte berättat är att jag har nu sagt upp mig från Sky Bar, så underbart jävla skönt måste jag säga! Äntligen av med det där. Inte samma sak när alla andra underbara människor också gått. Så nu kommer jag jobba varann helg. Det byter att jag är ledig varann helg också, så skönt!!!

Nu har jag precis badat, så jäkla kallt ute. Ska strax äta tacos och gosa ner mig i soffan och kolla på tv. Sen blir det att sova så jag orkar med morgondagen. Sov inte många timmar inatt och har jobbat hela dagen så är skapligt trött. Imorgon ska jag jobba 9-17.30 istället för 17-21, Mer timmar och skönare tid :)

Uppdatering;
Jag såg nu att jag hade skrivit om vikariatet för ett litet tag sen. Oooops.

Inga kommentarer: