16 november 2010

Releaseparty!

Jag somnar snart sittandes tror jag!

Har precis badat och rakat benen så jag är fräsch till imorgon.
Jag är som sagt skittrött och jag har inte ens packat än?!!! Tur att jag bara ska vara borta en natt och inte behöver så mycket! Kläderna tills imorgonkväll, kläderna jag åker ner i kan jag åka hem i. Kanske någon extra topp som behövs bara. Ska slänga ner skiten i väskan nu sen skriva en lista vad som ska packas imorgonbitti, annars glömmer jag något!

Imorgon drar jag ner mot Göteborg och går på Lisa Ljungbergs releaseparty! Det ska bli så jäkla roligt. Har längtat som fan! Bara att åka ner dit och visa Lisa att vi stöttar henne och tycker att hon är grym känns bara bra. Sen är vi ju ett härligt gäng som åker ner så det kan inte bli dåligt helt enkelt!

Nu ska jag packa sen sova. Vi hörs kanske på torsdag då jag kommit hem! :)

Inga kommentarer: