7 november 2010

Eclipse!

Vilken skön helg det har varit! Jag har inte jobbat någonting sen i torsdags.
Vaknade upp i fredags och mådde inge vidare men magen så sjukanmälde mig. Åt lite mat på kvällen med familjen bara och tog det lugnt.

Igår stod det party på schemat. Vi var 9 stycken heta tjejer som skulle dra ut. Det var en riktigt härlig kväll! Mer lyckad än så kunde det nog inte bli :) Alla tjejer som var med var superhärliga och man kände sig verkligen som en i gänget fast man inte träffat dom förut! :)

Idag har jag bara tagit det lugnt. Är något seg. Men om en timma kommer Daniel och hämtar upp mig så ska vi åka och köpa mat från Choy´s Garden. Åka hem till honom och slå ner oss i soffan och kolla på Eclipse! Jag har ju fortfarande inte sett den så känns som att det är på tiden!

1 kommentar:

Macke sa...

CHOYS :O aj kill jo! smaskigt värre :(