9 november 2010

Snökaos!

Shit, det blev verkligen riktig vinter under bara en dag! Tror det snart har kommit en decimeter snö. Det är mysigt att sitta inne i värmen och kolla ut när det snöar men mindre skönt att gå ut. Tråkigt att det blåser så mycket. Hade det varit vindstilla hade jag inte haft något att klaga på. Men det måste man ju alltid ha, haha!

Jag och Brorsan har precis varit och handlat. Det måste man ju tyvärr göra ibland, haha! Fyfan säger jag bara, när jag skulle gå från bilen och hem var det ju motvind så in åt helvete så jag såg ut som en snögubbe när jag kom in.

Men jag ska sluta klaga. Nu tänker jag inte gå ut något mer på hela dagen! Daniel kommer hit senare och jag ska bjuda på mat :) Mathilda kommer över en snabbis också för jag ska köpa hennes väska. Har inte träffat bruden på aslänge så det ska bli trevligt även om det bara blir en snabbvisit! :)

Nu ska jag fixa till håret, det var ju ganska ovärt att jag gjorde det innan jag gick ut! haha. Ha en mysig dag i snökaoset! Det är ju tydligen en klass 2 varning utskickad över hela landet, myyys! Stanna inne vare ja!

Inga kommentarer: