12 november 2010

WoooooW!

Vill börja med att tala om att jag har fått ett litet vikariat på Ica Ettan, fram till sista Augusti. Kommar ha rullande schema och jobbar då varannan helg. Ena helgen fredag & lördag, ledig helgen efter och så jobbar jag fredag, lördag & söndag. Så kommer det rulla på! Och om jag fortfarande är kvar så har jag garanterat jobb där i sommar, så som jag jobbade där i somras på 75%, Så jäkla glad jag blev när chefen berättade det! :)

Nu har jag klarat ett mål, nu är det bara att se framåt och vidare ska jag! :)

Idag däremot har jag varit bitter. Kände redan igår kväll att jag ville göra någonting idag men kunde inte komma på vad. Hade samma känsla när jag vaknade. Det slutade med att jag låg i sängen hela jäkla dagen och kollade på tv. Daniel kom förbi en liten stund och sen har jag bara kollat på mer tv. Jag har verkligen fått utbrott på mig själv. Fastän jag klarat ett av mina mål nu, så vill jag så mycket men det känns bara som att jag står och trampar.

Jag vill ha körkort. Jag vill ha en egen lägenhet. Jag vill ha ett fast jobb så jag kan flytta hemifrån osv. Som mamma sa "det är bara vänta ut det" Ja, jo jag vet men det gör mig så jäkla otålig. Vet att jag inte kan göra någonting åt det just nu men jag vill kunna göra det!!!

Nu ska jag göra någonting. Alla bara går och lägger sig. Tråkigt! Finns ju ingen att vara social med :( Imorgon jobbar jag 17-21 Ica och 21-02 Skyen!

Inga kommentarer: