4 november 2010

Two Years

Idag har jag varit och klippt mig. Dock ingen större förändring som vanligt. Klippte mig för ca 1½ månad sen och det händer nästan aldrig att jag klipper mig med så kort tid imellan men den frisören som klippte mig då måste ha varit blind. Dåligt uppklippt, sne lugg och hon vägrade lyssna på mig. Så kände att det var dags för en klippning igen. Gick till Elin på Sanrizz, henne kan man alltid lita på! Vart nöjd som alltid!

Mamma kom ner på stan efter det och vi gick runt och kollade lite presenter till brorsan. Allting gick åt helvete ungefär. Det vi skulle titta på fanns inte eller var slut! Vi åt en god lunch på kära Cofféhouse by geogre i alla fall och jag köpte ett par nya svarta byxor efter som mina förra sprack!!! Och även en fin topp! :) Så helt tomhända var vi då inte. Hittade faktiskt en liten present också!

Och jag har bestämt mig nu för att börja virka. Köpte garn och virknål idag så nu kör jag bara lite för att prova på för det var så himla längesen jag virkade men tyckte det var jättekul för några år sen. Så småningom ska det bli fina grytlappar. Kanske någonting annat om någon vill ha nåt fint?! :)

Idag är det två år sen, två år sen min älskade smulis somnade in. Tiden går läskigt fort men du finns i mina tankar, världens goaste kisse! Jag saknar dig! ♥

Inga kommentarer: