2 november 2010

trötter

Usch vad trött jag är! Har sovit dåligt två nätter irad nu och lite jobb på det också! Känns som att det fortfaranade är lite tidigt att gå och lägga mig. En timma till ska jag försöka orka med! Då är chansen större att jag sover bättre under hela natten.

Imorgon ska jag på möte mellan 13-15 sen har jag jobb på Ica 16-22! Jag tycker tiden går så himla fort. Snart är det jul och helt plötsligt 2011. Var det inte nyss nyår?!

Kollade på den senaste Beckfilmen idag, levande begravd. Den var bra, kände spänningen och att man bara ville se mer, och som många andra av dom brukar man kunna förutse den "onda" i filmen men det gick inte nu tyckte jag! Så där har dom lyckats denna gång!

Nej, en cigg på detta sen tar jag och spelar lite super mario tror jag. Ett criminal minds avsnitt tror jag bara att jag kommer somna till. Så måste hålla igång lite!

Inga kommentarer: