8 mars 2011

KLANTARSEL!

Det är precis vad jag är!

Skulle ner på banken i lagom tid idag, innan alla andra hinner dit. Ulrika ringer och vill komma förbi en stund. Träffade henne då vi inte setts på ett tag, hon körde ner mig till stan när hon skulle åka till jobbet. Då var klockan strax efter två. Nästan precis nere på stan så kommer jag på att jag glömt korten på mig själv, dom ligger kvar här så fint på bänken. Ulrika frågade mig till och med om jag hade allting med mig, pass och kort, JAAA svarade jag. Så då fick jag traska runt på stan i 1½ timma och ha skittråkigt! Kanske ska nämna det också att jag skulle fixa ett nytt legitimation. Därav passet!

Ikväll har jag varit hos min moster som fyllt år :) Blev bjudna på en jättegod tårta. Åkte hem och har kollat på "en unge i minuten" som är här från Västerås BB. Jag skulle gärna kunna tänka mig att ha han Jocke som pojkvän, hur mysig som helst!
Efter det var det såklart big brother :)

Alltså vad vill han där uppe mig!?! Igår sa jag, nej.. nu ska jag köra stenhård! Inget godis i veckorna och bara vatten (alltså inge kolsyrad dryck) Mm, går ju jävligt bra. Firade min moster idag och då var det tårta. Imorgon är det Fettisdagen = Semla. Onsdag ska vi fira min kusin som fyllt år, bjuds säkerligen på något gott då också. Och i helgen ska vi hem till min kusin, hans barn har ju fyllt år! TACK FÖR DEN! Han försöker nog testa mig, och ja.. han lyckas väl och jag misslyckas! Börjar nästa vecka med att köra stenhårt istället!!!

Inga kommentarer: