31 mars 2011

Bitterf*ttan själv!

Åååh, nu är jag bitter! Fick min deklaration idag, 2000 svenska jävla enkronor ska dom ha av mig! Sug balle säger jag bara! Dom tog med sig mitt härliga humör jag varit på hela dagen också, tack så jävla mycket!

Jag satt och tänkte idag att fasen, det har varit så jäkla mycket utgifter senaste tiden men nu äntligen är det slut på det. Alltså vad vill han där uppe mig!?! Först 2000:- i restskatt och sen säger datorn att mitt virusprogram går ut om en vecka, så måste köpa nytt och sånt är ju fan inte billigt!

Det enda jag är glad över nu är att jag har massor med timmar på CG denna månad som kommer och då får jag i alla fall en bra lön i maj, alltid något liksom! Usch nu är jag sur.

Nu ska jag kila. Ska åka till mammas jobb och hämta diplomen från utbildningarna jag gjort, eftersom vi inte har en skrivare hemma. Åka till CG och lämna in dom och sen åka och göra av med lite pengar på ett virusprogram. Ja, jag skiter ju pengar så det är luuuungt! (känn ironin!!!)

Inga kommentarer: