8 mars 2011

7000 semlor senare..

Herrejösses! Jag visste fan inte att folk var så galna i Semlor. Visst, det är den dagen idag men någon måtta får det väl vara!? ;) Dom duktiga tjejorna i köket har idag gjort 7000 semlor. När jag gick hem vid halv nio ikväll så var det ca 30 st kvar.

Har varit sjukt mycket folk på jobbet idag! Började kl 15, och det var inte en enda lugn stund från jag började tills jag gick hem. Fick jobba över en halvtimma för att hinna med det jag skulle göra. Jobbigt men samtidigt kul för tiden bara springer iväg :)

Nu har jag bara lite ångest att klockan ringer om 6 timmar, 5.30 och jag sitter här! Ska stänga ner nu och försöka sova! God natt!

1 kommentar:

Sanna sa...

Hej !
Allt bra ?

Just nu så har du chansen att vinna en fantastisk inredningspryl från Dingelboden.se.
Här finns underbar shabby chic.stil bla.
Vad du vill vinna avgör du själv, berätta bara vad du önskar vinna här:

http://moonzanna.se/2011/march/vinn-valfri-inredning-fran-dingelbodense.html#comment

Så är du med i tävlingen =)
Kram & Lycka till !