18 mars 2011

Rubrikjäkel!

Hade jättetrevligt igår hemma hos Viktoria med några av Ettanbrudarna!
Vi träffades vid 19tiden och handlade och lagade tacos. Hade lite spel vi tänkte spela men vi satt och snacka till närmare klockan två på natten och spelen låg kvar i kassen, haha. Så kan det gå men det var riktigt trevligt måste jag säga :)
Åkte till Mathilda en stund efter det och gjorde henne sällskap på jobbet, var hemma ca halv fyra imorse.

Idag har det inte varit någon rolig dag. Har haft ångest och bara varit på dåligt humör hela dagen. Jag har kommit in i en ond cirkel och blir bara arg på mig själv på att det ska vara så jävla svårt att ta sig ut. Nu jäklar jag måste, jag vet att jag kan klara det bara jag bryter detta förbannade mönstret typ. Ångest över allt som ska hinnas med och känns inte alls som tider räcker till. Måste prioritera men vad ska jag prioritera!?! Prutt.

Jag fick i alla fall skratta lite när jag kolla på reprisen av Big Brother från igår, när dom skulle äta surströmming. Då skratta jag så tårarna spruta! Gurkan är så jävla skön alltså, gör mig ingenting om han vinner skiten!

Nu ska jag stänga ner här, lägga mig och slå på en film och försöka komma på andra tankar. Hoppas ni gullungar har haft en bättre dag än vad jag har haft.

Inga kommentarer: