16 mars 2011

Tiden!

Jag vill att tiden ska gå jättefort nu samtidigt som jag vill att den ska stå still så jag hinner med allting!

Idag sov jag ut ordentligt. Sovit ikapp. Sov bara 3½ timme natten till igår och sen jobbade jag 9 timmar och lik förbannat somnade jag inte förrens runt tolv inatt. Så efter många timmars sömn, kanske några för många till och med. Är jag ganska så pigg!

Magen har strulat lite idag men tror den protesterar mot alla bullar jag har tryckt i mig. Elakt. Bakar man bullar går det ju inte bara att äta en. Den självdiciplinen har inte jag på mig själv i alla fall.

Åkte till City Gross för att hämta ut mitt schema idag. Gud vad jag längtar tills det är dags. Inte långt kvar nu. Om två veckor börjar jag. Innan det ska jag sluta på Ica Ettan (självklart jobba lite där också), få in några Möten på City Gross och hinna åka till pappa ett par dagar!
Dagarna är ganska så fullspäckade nu men ååh, så roligt det ska bli!

Inga kommentarer: