30 mars 2011

Ladda om batterierna!

Gått ett tag nu och faktiskt har det hänt lite sen sist! :)

Har slutat på Ica Ettan nu, vilken faktiskt känns jäkligt bra ändå måste jag säga. I onsdags hoppade jag på tåget och åkte ner till min älskade pappa. Det var riktigt skönt att komma bort, bara få släppa allting och ladda om batterierna. Gjorde näst intill ingenting där nere, tog det bara lugnt, tog promenader med hundarna (tills jag fick en vattenblåsa på hälen, alltså under foten som är lika stor som en femkrona) Kan tala om att det inte är ett dugg skönt och den ger sig fan aldrig. Sen var vi in till polacken i söndags och det var ungefär det som hände, men riktigt skönt har det varit! Var hemma igen i måndagskväll!

Idag var den riktiga första dagen på jobbet! Idag börjar min anställning. Har varit på Info & Säkerhetsutbildning idag. Shit, det är en hel del. Och just nu känner jag mig så himla ostrukturerad. Jag har inte koll på någonting, allting snurrar, jag tappar bort papper, glömmer skicka vissa saker. USCH på mig själv. Men just nu är det mycket som ska göras innan butiken öppnar så jag hoppas det lugnar ner sig om ett tag :)

Ledig imorgon. Ska nog ta och "plugga" lite. Göra några utbildningar jag har kvar och försöka plugga lite PLU-nummer om det nu går att få in dom av att bara läsa om och om igen. Igår satt jag med den där jävla ATG-utbildn. i säkert 5-6 timmar. Tillslut så klarade jag den. Sen var det en till utbildning. Började kl 12 igår, var klar med allting kl 20. Och ändå finns det mer att göra!!!

På fredag ska jag och fyra tjejer till från CG V-ås(City Gross) åka till Gävle för att få jobba hos dom en dag. Är lite nervös men det ska samtidigt bli superkul!
Ledig i helgen, utbildning på måndag (en sjujädra massa utbildningar nu!) på tisdag är det vip-visning och på kvällen fest och på onsdagar SLÅR VI UPP DÖRRARNA KL 12! Man försöker tänka sig hur mycket det kommer vara att göra, men det går nog inte. Kommer bli så sjukt stört! Men jag är laddad, så inåt helvete!

Jises, vilket långt inlägg. Det började brinna i fingrarna på mig. Men nu vet ni lite hur läget ligger till iaf!

1 kommentar:

Petra sa...

jaa, tycker också det är bra, specciellt när man får en chans att komma ut på praktik. Jag ska köra på mitt gamla jobb, haha! på äldreboendet.

Jag har en coach som heter Johan, han är skit bra och verkligen pushar en till att göra saker. :)