18 juli 2011

17 Juli

Nu har jag flyttat in i mina superfina lägenheten! Och jag trivs verkligen, det känns hur bra som helst! Jag tycker jag har fått så fint så himla fort! Men har även nära och kära att tacka för all hjälp! :) Mitt nästa mål är att köpa en soffa, har fått låna en av min morbror nu, det är en soffa men den är i den skönaste ;) Ska försöka ta några bilder på lägenheten sen och lägga upp!

I fredags var jag och Ulrika Västerås runt och shoppade lite! Jag skulle inte shoppa, jag var mest bara sällskap! Slutade med att jag köpte två tavlor och mina älskade köksstolar. Mina köksstolar har jag suktat efter ett bra dag men dom var ju så himla dyra, sen när vi var ute på Ikea såg jag att om man var Ikea Familymedlem fick man halva priset på dom, om jag vart lycklig!!!
Så fredagskvällen bestod av att få upp massa tavlor i min lägenheten, hade ju tavlor sen tidigare som vi hängde upp när vi ändå var i farten :)

Är ledig nu måndag & tisdag, sen jobbar jag tills på lördag. Och efter det går jag på 2 veckors semester! Det ska bli riktigt skönt. Ska åka ner till pappa ett par dagar och sen blir det bara att vara hemma och fixa & dona!

Trots att klockan är rätt så mycket ska jag nu lägga mig i soffan och kolla på nåt avsnitt av true blood sen får jag nog lov att lägga mig. Ska bli skönt att få sova inatt i ett riktigt mörkt rum. Min älskade mamma fick upp min rullgardin idag! Puss mammi!

Inga kommentarer: