21 juni 2011

I´M MOVING OUT!

Hejsan!

Anledning till att jag inte har uppdaterat på bra länge är för att det inte har funkat för mig. Har skrivit inlägg lite då och då men det har inte gått att publicera inlägget. Men nu hoppas jag att det kommer att funka.

Det är hänt en hel del sedan sist jag skrev. Jobbet går bra, jag trivs mer och mer för varje dag jag jobbar. Älskar mina arbetskamrater och ja, jag älskar mitt jobb.

Det största som hänt är att jag har fått en lägenhet! Så jag ska flytta hemifrån!!!
Imorgon är det fyra veckor sen jag var och kollade på lägenheten, och i tisdags så fick jag veta att jag fick lägenheten, OM jag vart glad!!! I fredags var jag och skrev på kontraktet och fick nycklarna! Så i helgen har vi flyttat över alla stora möbler. Tack ännu en gång, Daniel och Macke för hjälpen. Nu är det bara soffan kvar, men den flyttas på torsdag :) På söndag har jag tänkt att jag ska flytta dit!

Fullt upp denna vecka men det är bra, tiden går så himla fort! Imorgon (tisdag) ska jag jobba, på onsdag fyller jag år, jobba torsdag och fredag och så är det ju midsommar på fredag också men det blir lugnt hos mamma med god mat och trevligt sällskap! På lördag ska jag fixa massa i lägenheten så jag kan känna att jag kan bo där :) Jobb på söndag sen blir det flyttdags! :) Jag är ledig på måndag & tisdag vilket känns bra. Därför jag flyttar just på söndagen också :)

Ååååh, jag vill bara ha söndag nuuu! Eller först onsdag, då jag fyller år. Se vad jag får i födelsedagspresent och sen inhandla resten på lördagen till lägenheten :)

Nu har ni fått en liten uppdatering. Nu hoppas jag detta inlägg går att publicera annars blir jag gaaalen!

Inga kommentarer: