30 juli 2010

Regn Regn Regn och åter Regn!

Nu har jag bakat, 16 mumsiga choklad cupcakes & 14 blåbärs muffins blev det! MUMS! Dock är jag inte så mycket för blåbär, så muffinsarna är mest för min bror som tjatat att jag ska baka det!

Jag och brorsan åkte iväg och hyrde lite film och köpte ostbågar, blir en filmkväll i soffan ikväll, vädret tillåter ju det och så är jag inte taggad för så mycket annat då jag har en lång arbetsdag framför mig imorgon 7.45 - 18 + mensvärk på det! Livet kan inte alltid vara på topp!

Nu ska jag dra på mig mammas regnjacka, då jag inte äger någon själv och hittar ingen snygg heller, jo.. men bara för flera tusen och det lägger jag fan inte ut på en regnjacka! Nåja, ska ta en liten promenad med Wilma i detta fina väder nu! Sen på med mjukisarna och slå ner arslet i soffan! Ha en trevlig kväll. Bjussar på en bild på mina fina cupcakes! :)






Inga kommentarer: