30 juli 2010

30 Juli 2010

HEJ!

Jag börjar med att säga att jag ger upp. Nu har jag suttit hur länge som helst för att försöka få till nåt roligt med denna blogg, alltså ang. designen. Men jag får bara beslutsångest hela tiden och vill ändra men ingenting känns 100%, så jag ger upp och fortsätter imorgon, därför ser min blogg såhär tråkig ut nu!

Tänkte i alla fall försöka, en gång för alla.. vi får väl se hur länge denna blogg håller igång. Just precis nu känner jag att jag har en del att skriva, men vi får väl se om en månad, hah!

Jag tänker inte skriva så pass mycket mer just nu. Denna dag har varit för lång och allt har bara gått fel, nästan! Kan återkomma till det imorgon lite kortfattat. Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och gosa ner mig bredvid Wilma. Känna när hon sparkas och ligga och lyssna på hennes snarkningar (som man blir jätteirriterad på om det är en karl tex) men när hon snarkar, då är det faktiskt bara mysigt och sött, jag lovar!

God natt på er, och jag vågar faktiskt säga att jag Lovar att skriva imorgon igen! ;)

Inga kommentarer: