30 juli 2010

God Middag!

Nu sitter jag här med handduken runt om mig, har precis klivit upp ur ett mysigt bad! Det tog emot att kliva upp imorse, min säng var så otroligt skön och hade gärna kramat om kudden lite till, men för att kunna somna ikväll och ens ha en chans att komma upp imorgon då klockan ringer 6.15 så fick jag inte sova för länge idag!

Dagen igår var skit, så hoppas på en bättre dag idag. Det var kaos på jobbet och allt annat gick inte som jag ville. Kanske för att jag egentligen skulle vara ledig igår som allt gick dåligt?! Åkte iaf ner på stan med mamma. Hittade ett par jättefina jeans på H&M, ett par svarta. Gillas också att jag fick ta en storlek mindre än vad jag brukar, det gör en lite glad. Sen mötte vi upp Ulrika och gick och åt på Cofféhouse by George, så jäkla goda toast´s dom har där, mums!

Nu ska jag gå och kolla i mina två bakböcker och se vad jag behöver inhandla för att kunna baka idag, måste ju hålla mig sysselsatt ;) Så, vad det blir får ni veta sen! Have a nice day!

Inga kommentarer: