13 september 2011

Nämen Tjeeeenare!

Det är nå knas med bloggen just nu, har gjort ny stycken men det var bara en enda stor klump av alla ord..hmm! Jag känner att jag är jäkligt bra på det här med att blogga..ni håller väl med, eller..? ;) Jaa, vad kan ha hänt sen sist? Massor men samtidigt ingenting! Nästa lön funderar jag på att leva på nudlar och makaroner. Jag vill fixa så himla mycket i min lägenhet. Jag vill måla om köket, tapetsera om i sovrummet, köpa en miljon småsaker som kostar mer än vad man tror! Sen ska jag ju till tandläkaren nästa månad igen. Var där idag och allting såg bra ut förutom att min ena visdomstand har fått för sig att växa ut mot kinden istället för rakt ner. Det är ingenting jag känner av idag men det kan bli värre när den får för sig att växa mera. Så blir nog att operera bort den så jag slipper problemen och dessa sjuka kostnader. Idag bjöd jag mamma och Mathilda på Thaigryta alá Tomas. Min pappas recept. Oooh så gott det blev! Dock vart det jäkligt mycket! Min moster kom och åt lite senare också då jag var hundvakt åt Wilmiz. Så fyra portioner plus fyra rejäla matlådor. Snäll som jag är delar jag med mig så alla fick en varsin matlåda och sen har jag faktiskt en matlåda som jag lagt i frysen. Nom Nom! Resten av kvällen har jag och Mathilda kollat på Idol. Sen kom även min granne Gustav (även Mathildas kompis) upp hit, satt och snackade lite. Gick ner och kollade på hur hans lägenhet såg ut. Dels därför jag vill fixa mera i min lägenhet också! Kanske också ska försöka tjata lite på hyresvärden så jag får hjälp med taklampor i köket och vardagsrummet och en ny fläkt. Min suger getpung. Den låter mer än vad den gör, den ger dig verkligen huvudvärk. Dålig belysning och jävla "skydd" som bara är i vägen. Nu har ni fått en liten uppdatering. Tänkte faktiskt ta lite bilder på lägenheten igår då jag hade storstädat, varenda liten vrå skiner nu! Men kameran var stendöd och det blev inte direkt bra bilder med mobilen. Och kanske väntar tills jag fått den soffan jag vill ha också :) Nu blir det några avsnitt av How I Met Your Mother innan läggdags. Har ju varit ledig i tre dagar nu. Så nu står det jobb på schemat tills på söndag! :) Ledig måndag & tisdag, jobb tre dagar sen är jag ledig nästa helg. SKÖÖÖÖNT! Har inte varit ledig en helg sen semestern, vilket är sex veckor sen.

Inga kommentarer: