20 september 2011

The Grudge 3

Då ska vi se om det går att skriva ett normalt inlägg och inte att alla ord samlas i en enda stor klump!

Igår mådde jag riktigt bra! Tidigare i sommar hade jag två veckors semester och sen såg jag att jag skulle jobba 6 helger efter det. 6 j*vla helger.. och dom helgerna har jag nu jobbat mig igenom. Och det känns så fruktansvärt skönt! Nu är jag ledig en helg sen är det jobb tre helger till! Vad hände med varannan helg?! Och vet ni? Nu är det bara ca 1½ vecka kvar, sen är jag fast anställd! Mitt första fasta jobb, känns så jädrans brrra!

Nu till något helt annat! Jag har fått en inneboende.. kan man tro! Min kära vän Mathilda har varit här lite den senaste tiden. Men vad gör det?! Jag tycker det är mysigt med sällskap, sällskapssjuk som jag är! Fast vi är ju inte så sociala. Just nu sitter vi bredvid varann i soffan med varsin dator i knät!. Vi har i alla fall ätit våfflor och kollat på The Grudge 3, Åååhh fy helvete! Jag sa att jag ville bli rädd men hallååå.. För det första var både jag och Mathilda rädda innan vi ens tryckt på play. Och sen skrek vi högt och höll för ögonen ett antal gånger. Känns tryggt med sällskap inatt kan jag tala om.

Senste veckan har jag haft ett extremt shoppingsug. Har inte shoppat kläder på ett bra tag. Så satt inne på H&M´s hemsida och ja.. det vart att jag klickade hem några saker. Det första sakerna kommer om en vecka ungefär. Och det jag allra helst ville ha kommer inte förrens i slutet av November, sjukt länge ;(

Inga kommentarer: